Helpdesk en Servicedesk

Bellen met de klantenservice van Wehkamp

zaterdag, 24-11-2018  

De laatste jaren bestel ik veel online en winkel ik bijna nooit meer. Ik heb moeite met het lopen van lange stukken, daarom probeer ik het zoveel mogelijk te vermijden. Helaas zijn er een aantal dingen waarvoor ik nog wel veel moet lopen, vroeger was dat ook voor het kopen van kleding. Het was altijd erg zwaar om te lopen in een drukke winkelstraat, trappen op te lopen en kleding aan te passen. Gelukkig kwam ik er uiteindelijk achter dat je bij de Wehkamp kon bestellen via een catalogus. In hun catalogus zocht ik uit wat ik mooi vond en bestelde deze artikelen. Het was niet altijd gemakkelijk om een mooi kledingstuk te vinden, omdat je het niet kon passen voordat je het kocht. Op een foto ziet de kleding er soms net iets anders uit, of staat het beter bij een ander persoon. Als ik een kledingstuk niet mooi vond, dan nam ik contact op met de klantenservice van Wehkamp en dan kon ik het daarna altijd terugsturen. De klantenservice van Wehkamp was altijd erg aardig en behulpzaam en ik had nooit problemen met dit bedrijf. De laatste jaren bestel ik bijna niemand meer via een catalogus, ik bestel altijd online. Ik heb een aantal webwinkels gevonden waar ik graag bestel en had al jaren niet meer bij de Wehkamp iets gekocht. Een maand geleden dacht ik weer aan de tijd dat ik hier veel bestelde en ik bezocht hun website. Hier vond ik een aantal leuke kledingstukken en kocht deze via de website. Helaas leek er een probleem te zijn met mij order, want de kleding kwam niet aan. Ik stuurde een email naar de klantenservice van Wehkamp, maar zij zeiden dat het pakketje was geleverd. Dit was niet het geval en het leek me verstandig om het bedrijf op te bellen.

Het nummer van de klantenservice van Wehkamp

Online vond ik het nummer van de klantenservice van Wehkamp via de website deklantenservice.nl. Ik had daarvoor al gezocht naar het nummer, maar kon het niet vinden. Op de website van De Klantenservice vond ik het nummer erg snel. Ik zag dat ze op deze website niet alleen het nummer van de klantenservice van Wehkamp hadden, maar van veel meer bedrijven. Als ik ooit een ander nummer van een bedrijf nodig heb, dan kan ik het hier gemakkelijk vinden. Meestal staat het nummer van een bedrijf duidelijk op hun website, maar sommige bedrijven doen dit niet. Ik begrijp niet waarom bedrijven dit niet netjes vermelden op de site, want ik vind dat ze goed bereikbaar moeten zijn voor hun klanten. Ik vond ook het nummer van het hoofdkantoor van Wehkamp, maar dat nummer wilde ik alleen bellen als de klantenservice mij niet kon helpen.

Mijn order gevonden

Ik belde het nummer van de klantenservice van Wehkamp en legde ze uit dat ik het pakketje niet had ontvangen. Ze vertelden mij dat pakketjes soms geleverd worden aan de buren en vroegen of ik het aan een van hun kon vragen. Mijn buren gaven aan dat ze niets hadden ontvangen, maar in de avond kwam een van de overburen aan de deur. Hij vertelde dat hij het pakketje een paar dagen geleden had ontvangen, maar een weekendje weg was geweest. Hij had nog geprobeerd om het pakketje aan mij te geven, maar ik was toen niet thuis. Ik was erg blij dat ik het pakketje had gevonden en belde de klantenservice van Wehkamp om te vertellen dat alles was gevonden. De website deklantenservice.nl is erg handig

  • Ik vond er snel het nummer van de klantenservice van wehkamp
  • Ze hebben ook veel nummers van andere bedrijven
  • Ik vond er ook het nummer van het hoofdkantoor


Comments are closed.