Bedrijven en Bedrijfsleven

U zoekt een trendwatcher?

zondag, 8-9-2019  

Met wat voor doel u ook op zoek bent naar een trendwatcher, met de diensten van Jesse van Doren komt u vast goed uit de voeten. Jesse werkt al jaren in dit vakgebied en weet als geen ander de voor het grote publiek nog vage trends en ontwikkelingen te spotten en deze voor u in kaart te brengen. Voor grote merken kan het heel interessant zijn om met Jesse samen te werken, omdat als je geld wilt verdienen met een product, je maar beter kunt weten waar het publiek naar op zoek is. Dit klinkt heel makkelijk, maar om hier achter te komen heb je toch echt verstand van zaken nodig. Jesse inschakelen is dan het beste dat je kunt doen. Hij werkt al heel lang succesvol als trendwatcher en is bovendien een graag geziene spreker op diverse congressen en evenementen. Weten wat er speelt in de maatschappij is namelijk één, maar op basis daarvan allerlei voorspellingen kunnen doen op het gebied van consumentengedrag is twee. Jesse beheerst deze kunst als geen ander en is dan ook de aangewezen persoon om in te schakelen als je met een vraagstuk zit op het gebied van productontwikkeling. Als je hem om advies vraagt zal hij je een duidelijke prognose laten zien en tips en adviezen geven voor het door jou te ontwikkelen product. 

Een trendwatcher voor producten en diensten

Je kunt Jesse niet alleen inhuren om je te helpen bij het ontwikkelen van een nieuw product. Ook als je een nieuwe dienst wilt aanbieden kan hij jou als trendwatcher van zeer nuttig advies voorzien. Er zijn namelijk waarschijnlijk zaken die consumenten van jou als dienstverlener verwachten, of in de nabije toekomst zullen gaan verwachten, waar jij nog nooit bij hebt stilgestaan. Dingen die op dit moment misschien nog niet van belang zijn, maar binnen enkele jaren wel. Door Jesse als trendwatcher in de te huren ben je beter voorbereid op de lange termijn en kun je, of je nu een product of dienst aanbiedt, je plan van aanpak bijstellen. Je kunt Jesse op verschillende manieren inhuren, namelijk:

  • Als spreker op een podium
  • Als keynote speaker op bijvoorbeeld een congres
  • Als sparringspartner tijdens inspiratiesessies
  • Als adviseur voor een te ontwikkelen product of dienst

Hoe zijn trends eigenlijk te voorspellen?

Voor de meeste mensen is het heel moeilijk om trends te voorspellen, ze lijken heel plotseling te komen en kunnen je echt verrassen. Soms is het zelfs zo dat je iets (bijvoorbeeld in de mode) heel lelijk vindt en er uiteindelijk zodanig aan went dat je het zelf ook gaat dragen. Een trendwatcher zoals Jesse van Doren ziet dit soort dingen aankomen. Hij analyseert dagelijks de gang van zaken op het gebied van consumentengedrag en weet je doorgaans te vertellen wat dit betekent voor de (nabije) toekomst. Hier kun je als bedrijf slim op inspelen. Als je immers weet wat consumenten willen kun je exact datgene ontwikkelen waar ze op zitten te wachten. Een trendwatcher inhuren betaalt zich dan ook meestal helemaal terug doordat jij als bedrijf weet hoe je je koers moet uitstippelen. En als je besloten hebt dat dit inderdaad is hoe je het wilt gaan doen is Jesse van Doren zeker een aanrader! 


Comments are closed.